Jurnalul meu pentru starea de bine

Home / Info despre ASPTMR CT / Jurnalul meu pentru starea de bine

Jurnalul meu pentru starea de bine sprijină dezvoltarea inteligenței emoționale și sociale a elevilor, încurajând autocunoașterea, gestionarea emoțiilor, comunicarea eficientă și rezolvarea conflictelor într-un mod asertiv. Materialul include activități interactive și exerciții de reflecție, menite să-i ajute pe copii să își dezvolte stima de sine, empatia și capacitatea de luare a deciziilor.
Pentru susținerea acestor obiective, materialul propune:
● Exerciții de auto-reflecție și jurnal personal;
● Activități creative (desen, afiș publicitar, piramida valorilor);
● Jocuri de rol și scenarii de rezolvare de situații reale;
● Instrumente de analiză personală, precum chestionare și SWOT individual.
Jurnalul meu pentru starea de bine este gândit ca un instrument practic, util atât în activități școlare, cât și în ateliere de dezvoltare personală, susținând echilibrul emoțional și social al elevilor și facilitând integrarea armonioasă a tuturor copiilor, inclusiv a celor proveniți din medii vulnerabile.
Material realizat în cadrul proiectului „Școala, un spațiu pentru sănătatea emoțională și socială a elevilor”, derulat de Asociația pentru sprijinirea pacienților cu tuberculoză multidrog rezistentă – Filiala Constanța, în parteneriat cu Asociația Centrul de Dezvoltare Personală și Combatere a Comportamentelor de Risc și finanțat prin programul În Stare de Bine, susținut de Kaufland România și implementat de Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile.